Dit event is al begonnen/geweest.

Workshop Creatiever denken - deel 2

Workshop Creatiever denken - deel 2

Nieuwpoort
13.30 - 17.00

Deelnemers 4 / 7

Plaats:
Nieuwpoort - Zuid-Holland
Deelnemers:
Min. 4 - max. 7

Deelnemers 4 / 7

Leeftijd:
25 - 49 jaar
Kosten:
€ 10,00
Uitleg kosten:
kleine vergoeding voor materialen, catering en gebruik pand
 

Omschrijving

Deze workshop geef ik hobbymatig.

Na deel 1 van deze workshop duiken we verder in ons brein en creatieve processen. We maken zelfs een korte reis langs belangrijke culturele gebeurtenissen en ontwikkelingen in de filosofie die bepalend zijn geweest voor onze manier van denken, en staan stil hoe dit jouw creativiteit (bewust of onbewust) mogelijk remt. Maar we gaan vooral weer samen aan de slag!

Tijdens mijn werk in de reclame en media heb ik mezelf door talloze creatieve processen geworsteld. Ook ben ik getraind om brainstorms te leiden. Er zijn namelijk slimme technieken die je helpen creatiever te denken. Technieken die je verbeelding stimuleren en helpen in korte tijd veel ideeën te genereren. En dat werkt ook als je denkt dat je niet creatief bent. Wink Ik vind het hartstikke leuk om jullie hier meer over te vertellen, op persoonlijke titel, niet als bedrijf.

Tijdens deel 2 van deze workshop leer je:

- Alle basisvaardigheden voor creatiever denken.
- Het belang van een creatief proces.
- Hoe je verstand en gevoel elkaar aanvullen bij creativiteit.
- Het belang van waarheid vs. waarde. En feiten vs. fantasie.
- Nieuwe denktechnieken die meer van je verbeelding vragen.
- Wat jou eventueel remt in je creativiteit.

Kortom: meld je aan voor een gezellige en creatieve middag in het mooie vestingstadje Nieuwpoort, waar ik de beschikking heb over een mooi kantoorpand van familie.

Is deel 2 te volgen zonder deel 1?

Het is niet onmogelijk of verboden om deel 2 te volgen als je deel 1 niet hebt bijgewoond. Dit is wel mijn advies. Je zult er in deel 2 tegenaan lopen dat je basiskennis mist. Ben je vanuit je werk of hobby al meer thuis in creatieve processen of durf jij jezelf creatief te noemen, dan is het nog steeds een goed idee om eerst deel 1 te volgen, maar dan red je je ook wel zonder in deel 2.

Workshop in 2 delen

Deze workshop is opgedeeld in 2 delen, die elkaar opvolgen. Eerst deel 2 volgen is niet handig. Einddoel: na het volgen van beide delen begrijp je waarom originele ideeën niet vanzelf komen en hoe je je creativiteit voortaan (in elke situatie!) activeert.

Check mijn profiel voor de andere data van deel 1 en 2 van deze workshop.
  •     23 July om 14:13 Noord-Brabant
    heeft zich aangemeld.
  •     17 July om 17:19 Noord-Brabant
    heeft zich aangemeld.
  •     17 July om 10:17 Utrecht
    heeft zich aangemeld.

Uitgelicht & Aanbevolen

Stel een vraag