Dit event is al begonnen/geweest.

Workshop Creatiever Denken

Workshop Creatiever Denken

Nieuwpoort
13.30 - 17.00
Uitgelicht

Deelnemers 7 / 7

Plaats:
Nieuwpoort - Zuid-Holland
Deelnemers:
Min. 4 - max. 7

Deelnemers 7 / 7

Leeftijd:
25 - 49 jaar
Kosten:
€ 2,50
Uitleg kosten:
Kleine vergoeding voor catering, materialen, gebruik ruimte
 

Omschrijving

Hoe kom je op ideeën die vernieuwend zijn? Kom naar deze workshop en je leert het. Je zult merken: dat is eenvoudiger dan je denkt!

Tijdens mijn werk in de reclame en media ben ik getraind om brainstorms te leiden. Er zijn namelijk talloze technieken die je helpen creatiever te denken. Technieken die je verbeelding stimuleren en helpen in korte tijd veel ideeën te genereren. En dat werkt ook als je denkt dat je niet creatief bent. Wink

Het lijkt me hartstikke leuk jullie hier op een zaterdagmiddag meer over te vertellen én vooral samen aan de slag te gaan. Omdat concrete vraagstukken het best illustreren hoe deze technieken werken en we elkaar nog niet goed kennen, stel ik voor met samen te brainstormen over iets wat ons samenbindt: nieuwe NMLK-activiteiten. Gegarandeerd dat je met nieuwe ideeën naar huis gaat, plus handvatten waarmee je je creativiteit kunt bevorderen op professioneel en persoonlijk vlak.

Tijdens de workshop leer je:

- De basisvaardigheden voor creatiever denken.
- Eenvoudige technieken die je verbeelding stimuleren en helpen in korte tijd veel ideeën te genereren.
- Waarom ook de meest gekke ideeën waardevol zijn.
- Hoe je van honderd prille ideeën stapsgewijs toewerkt naar 1 concreet uitgewerkt plan.
- Hoe je hier zowel individueel als in een groep mee aan de slag kunt.

Kortom: meld je aan voor een gezellige, speelse en creatieve middag in het mooie vestingstadje Nieuwpoort, waar ik de beschikking heb over een mooi kantoorpand van mijn broertje.

Voor mensen op de wachtlijst: ik stuur je een berichtje mocht ik deze workshop nog een keer geven. Maar ik breid de groep niet uit. Dat past niet goed bij de opzet.
  •     18 February om 11:17 Zuid-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     11 February om 11:20 Utrecht
    heeft zich aangemeld.
  •     10 February om 20:42 Zuid-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     10 February om 19:47 Zuid-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     10 February om 17:57 Noord-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     09 February om 18:35 Noord-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     08 February om 22:30 Noord-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     08 February om 22:10 Gelderland
    heeft zich aangemeld.
  •     08 February om 18:58 Noord-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     08 February om 15:36 Noord-Brabant
    heeft zich aangemeld.
  •     08 February om 09:46 Zuid-Holland
    heeft zich aangemeld.

Uitgelicht & Aanbevolen

Stel een vraag