Nieuwemensenlerenkennen.nl : Activiteit - Avondje uit in de Jordaan
logo
> Activiteiten overzicht

Arian
Inactief

organisator
Noord-Holland
 Recreatie & Ontspanning Avondje uit in de Jordaan
Datum: vrijdag 30 juli 2010
Tijd: 20.00 uur tot 23.45 uur
Plaats: Amsterdam - Noord-Holland
Kosten: € 15,00
Deelnemers: Minimaal 1 en maximaal 10
Tip op Hyves!
Zet 'm op Facebook!
Plaats een tweet!
Tell a friend
aanmelden

Deelnemers 10 / 10

In het hart van de Amsterdamse Jordaan ligt een drukke straat die in de volksmond ook wel "Little Italy" wordt genoemd. Deze naam heeft het te danken aan het groot aantal Italiaanse restaurants in de straat. Deze restaurants bieden stuk voor stuk hoge kwaliteit, maar in slechts één van deze zaken worden er pizza's gemaakt.

Ik ben er zelf nog nooit geweest en het lijkt me super leuk om hier eens een pizzaatje te pakken. Je zit of staat rond de steenoven aan een paar lange tafels en wie weet neem je nog een tiramisu als toetje toe. Daarna gaan we de Jordaan in om de kroegjes te verkennen!

Eet je niet mee kom dan zo rond 9 PM voor de kroegentocht.

Organisator
Noord-Holland
Deze reactie is voor iedereen zichtbaar Geplaatst: Za 31-07-2010 10:21 Naar boven

Hoi Allemaal,
Iedereen weer lekker uitgeslapen? Cool Bedankt allemaal voor de gezellige avond!
Groetjes
Organisator
Noord-Holland
Deze reactie is voor iedereen zichtbaar Geplaatst: Do 29-07-2010 21:14 Naar boven

Hey, leuk dat het al helemaal vol zit! De pizzabakker moet nu dus maar extra zijn best gaan doen! Very Happy Tot morgen, Arian
Noord-Holland
Aanmelding Geplaatst: Di 27-07-2010 19:03 Naar boven

Sinds 2 dagen lid en best spannend moet ik zeggen. Maar pizza uit de steenoven vind ik een mooi begin Very Happy

Noord-Holland
Aanmelding Geplaatst: Di 27-07-2010 14:25 Naar boven

Top!

Noord-Holland
Aanmelding Geplaatst: Di 27-07-2010 13:38 Naar boven

lijkt me heerlijk zo'n pizza uit de steenoven Very Happy
aanmelden