Dit event is al begonnen/geweest.

Bloesemwandelen 21 km etappe 12 Grote Rivierenpad

Bloesemwandelen 21 km etappe 12 Grote Rivierenpad

Dodewaard
10.30 - 17.00

Deelnemers 10 / 12

Plaats:
Dodewaard - Gelderland
Deelnemers:
Min. 3 - max. 12

Deelnemers 10 / 12

Leeftijd:
30 - 55 jaar
Kosten:
€ 0,00
 

Omschrijving

Het Grote Rivierenpad volgt de oer-Hollandse rivieren Nieuwe Waterweg, Oude Maas, Lek, Linge en Waal. We lopen ongeveer 5 km per uur. Ik heb het boekje van de route bij me en deze staat ook gemarkeerd. We wandelen 2 aan 2. De streek is nu prachtig in de bloesemtijd!

Dit keer lopen we 21 km. Het startpunt is station Tiel (op de parkeerplaats links naast de bushaltes) en we eindigen in Dodewaard op het Dorpsplein (adres Dorpsplein 16). Ook bij het eindpunt is een bushalte.

Neem zelf wat te eten mee, we pauzeren onderweg op een mooi plekje om te lunchen. Er is ook op een aantal punten horeca onderweg, en hopelijk kunnen we nu weer lekker ergens een terrasje pakken!

LET OP: handigst is om met zoveel mogelijk auto's eerst naar het eindpunt te rijden. Dit heb ik daarom ook als verzamelplek gezet met een tijd ruim voordat we gaan lopen (09.45). Vandaar rijden een of meerdere auto's naar beginpunt en geeft de rest een lift. De overige auto's blijven staan en geven aan het einde de chauffeurs van wie ze een lift hebben gehad weer een lift terug naar het begin.

Ik zelf kom ook naar het eindpunt en rijd om 09.45 naar het beginpunt. Om half 11 gaan we vanaf het beginpunt lopen. Bij het rijden kun je een mondkapje opdoen en je raampje open.

Kom je met OV en wil je naar het beginpunt komen, dat is ook prima, dan kun je daar om 10.15 rechtstreeks naartoe gaan.

Loop je de 1e x mee? Meld svp even in de comments waar je heen komt, en of je met OV of auto komt, dan kan ik alvast een beetje kijken of het past.

Bij harde regen gaat de wandeling niet door.
  •     07 May om 10:41 Zuid-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     07 May om 10:29 Noord-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     05 May om 22:14 Zuid-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     02 May om 12:28 Gelderland
    heeft zich aangemeld.
  •     25 April om 11:40 Zuid-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     25 April om 09:17 Zuid-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     25 April om 07:28 Zuid-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     24 April om 22:36 Zuid-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     24 April om 22:36 Zuid-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     24 April om 22:36 Zuid-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     24 April om 22:24 Utrecht
    heeft zich aangemeld.
  •     24 April om 22:20 Zuid-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     24 April om 22:14 Zuid-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     24 April om 22:06 Gelderland
    heeft zich aangemeld.
  •     24 April om 22:06 Noord-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     24 April om 22:05 Noord-Brabant
    heeft zich aangemeld.
  •     24 April om 22:05 Zuid-Holland
    heeft zich aangemeld.

Uitgelicht & Aanbevolen

Stel een vraag