Dit event is al begonnen/geweest.

Escaperoom kamer 237

Escaperoom kamer 237

Volkel
13.30 - 15.30

Deelnemers 5 / 5

Plaats:
Volkel - Noord-Brabant
Deelnemers:
Min. 4 - max. 5

Deelnemers 5 / 5

Leeftijd:
30 - 55 jaar
Kosten:
€ 27,00
Uitleg kosten:
op basis van 5 personen (de kamer kost 135 euro)
 

Omschrijving

Update 13-7: Deze escaperoom heeft recent al 3x op nmlk op gestaan. Was toen snel vol. Ik dacht dan zet ik deze escaperoom zelf op nmlk. Deze kamer heeft lang op nr. 1 in NL gestaan. Dus ik dacht deze kamer kan best nog een keer op nmlk. Nu zie ik dat het aantal geïnteresseerde voor deze kamer flink oploopt, echter met paar betaalde deelnemers en maar liefst 20x misschien. Hierbij een oproepje om je aan te melden en te betalen. Anders ben ik genoodzaakt om de activiteit te annuleren (dit moet uiterlijk 48 uren vooraf). Bij te weinig echte aanmeldingen (minimaal 4) ontvang je uiteraard je geld terug. Dus hierbij een oproep om je aan te melden en te betalen voor deze super gave escaperoom heb ik mij laten vertellen!

Ga je gezellig mee naar Kamer 237? Deze kamer scoort een 9,7 (gebaseerd op 888 reviews)!

Het is 23 juli 1970 als de schrijver Charles Grady samen met zijn vrouw en twee dochters intrek neemt in ons hotel. Hij is van plan om voor langere tijd te blijven zodat hij in alle rust zijn nieuwste boek kan vervolmaken. Naar het schijnt is het juist die rust die ervoor gezorgd heeft dat Charles al het contact met de realiteit verloren heeft en volledig is opgegaan in zijn boek. Het is voor iedereen een mysterie wat er precies gebeurd is, maar Charles Grady en zijn gezin zijn nooit uitgecheckt uit Kamer 237.

Wij verzoeken jullie 15 minuten vóór aanvangtijd bij ons op locatie aanwezig te zijn: om 13.15 uur. Het spel start om 13.30 uur. Voor deze kamer hebben we 70 minuten. Na afloop kunnen we gezellig blijven hangen en een drankje doen.
  •     25 July om 19:03 Zuid-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     22 July om 21:09 Zuid-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     22 July om 19:28 Gelderland
    heeft zich aangemeld.
  •     25 June om 12:19 Limburg
    heeft zich aangemeld.
  •     23 June om 17:33 Noord-Brabant
    heeft zich aangemeld.

Uitgelicht & Aanbevolen

Stel een vraag