Dit event is al begonnen/geweest.

Ghandi Utrecht Indiaas etentje met Ah bonnen

Ghandi Utrecht Indiaas etentje met Ah bonnen

Utrecht
19.00 - 22.00

Deelnemers 0 / 4 (min. 1)

Plaats:
Utrecht - Utrecht
Deelnemers:
Min. 1 - max. 4

Deelnemers 0 / 4 (min. 1)

Leeftijd:
25 - 45 jaar
Kosten:
€ 25,00
Uitleg kosten:
De kosten zijn een gemiddelde voor een 3 gangen menu. Het kan iets afwijken. De prijs is exclusief eventuele toeslagen op gerechten en exclusief drankjes. Met de 2 bonnen zijn er 2 menu's gratis, dus 2 menu's betalen. We delen het geheel dan door ons 4e. Ik adviseer om cash geld mee te nemen. Al is pinnen daar ook mogelijk, maar meestal is cash voor de afrekening makkelijker.
 

Deelnemers 0 / 4

Minimaal 1

Omschrijving

Ik heb nog 2 AH restaurantbonnen, waardoor er 3 mensen met mij mee kunnen om een heerlijk 3-gangenmenu te smullen bij het Indiaas restaurant Ghandi aan de Oudegracht in Utrecht. Het 2e driegangenmenu is gratis, waardoor wij met 4 personen slechts 2 menu's dienen te betalen, dus we delen het door 4. Dat lijkt mij het verstandigst en makkelijkste voor ieders.

Ik zeg er direct bij dat alcoholische dranken in het restaurant pittig in prijs zijn dat ik heb vernomen, dus persoonlijk is dat geen aanrader, maar dat is aan jullie uiteraard.

Er is volop keuze uit lekkers en ik begreep dat er zowel een keuzemenu is als dat ik hoorde dat er van de gehele kaart gekozen mag worden, dus we laten ons verrassen. Vegetarisch is ook mogelijk dat ik begreep. Daar heb ik navraag voor gedaan. Op
http://www.gandhi-utrecht.nl kunnen jullie een overzicht zien van de gerechten.

Erg lekkere zijn de papadams, pashwaari nan, Rogen Josh, Chicken Biryani, Chicken Kashmiri, Chicken Tika en Masala e.d. en als toetje Kuluvi, het Indiaase ijs.

Ik zeg, laat je verrassen en geniet van een gezellige avond met lekker eten.

Gelieve alleen aanmelden als je ook daadwerkelijk 17 december mee kan eten en niet op het laatste moment afzeggen, anders belemmer je een ander in zijn/haar kans om mee te kunnen gaan en wijzigingen dien ik uiteraard op tijd nog aan het restaurant door te kunnen geven. Alvast bedankt voor de medewerking.

Tot snel!

Stel een vraag