Dit event is al begonnen/geweest.

Halloween Fright Nights in Walibi World

Halloween Fright Nights in Walibi World

Deelnemers 2 / 13 (min. 5)

Plaats:
Biddinghuizen - Flevoland
Deelnemers:
Min. 5 - max. 13

Deelnemers 2 / 13 (min. 5)

Leeftijd:
25 - 45 jaar
Kosten:
€ 39,50
Uitleg kosten:
Entreebewijs voor Walibi World is € 27,50 Haunted Houses 3x is € 12,-
 

Omschrijving

Schreeuw de longen uit je lijf tijdens de Halloween Fright Nights. Eddie de Clown nodigt je uit in bloedstollende Haunted Houses, angstaanjagende Scarezones en zenuwslopende Horrorshows.

Dit ongekende horrorspektakel viert dit jaar zijn 10-jarig jubileum. Eddie de Clown en zijn handlangers zorgen ervoor dat jij de Halloween Fright Nights nooit meer vergeet, letterlijk en figuurlijk. Het wordt heftiger dan ooit te voren…

Het park is geopend van 10:00 tot 22:00 uur en Halloween Fright Nights is van 18.00 uur tot 22.00 uur.

Iedereen met een geldig entreebewijs voor Walibi World kan komen griezelen tijdens de Halloween Fright Nights.
Voor de Haunted Houses zijn wel speciale tickets nodig.
Haunted Houses zijn levende spookhuizen waar je door heen kunt lopen. Onderweg zullen vele acteurs je de stuipen op het lijf jagen. Scarezones zijn gethematiseerde gebieden in het park, waar diverse acteurs rondlopen die zorgen dat je je nergens meer veilig voelt.
De Haunted Houses zijn niet geschikt voor mindervalide personen.
Walibi adviseert de Haunted Houses niet te bezoeken indien je hartklachten of epilepsie hebt, of als je zwanger of claustrofobisch bent.

De tickets voor De Haunted Houses kunnen online worden besteld of worden gekocht bij de kassa's van Walibi World. Ze raden wel aan om de tickets voor de Haunted Houses te reserveren. Deze zijn vaak ver van tevoren uitverkocht.

Als we voor de Halloween Fright Nights gaan dan hoort daar de Haunted Houses ook bij, toch?
Zodra de tickets online te koop zijn, geef ik een seintje. Dan kan iedereen zelf een kaartje online bestellen. (bij deze geef ik het seintje op 06-09-2010)

En aangezien het park 's avonds geopend is, leek het me goed om 13.30 uur het park te gaan bezoeken (13.00 uur verzamelen) i.p.v. 10.00 uur. Anders wordt het wel een errug lange dag en kunnen we 's avonds niet meer wakker blijven, toch?

In onderstaand filmpje is te zien hoe mensen het vorige jaar hebben ervaren.

Stel een vraag