Dit event is al begonnen/geweest.

Spiritualiteit aan de Vaartsche Rijn

Spiritualiteit aan de Vaartsche Rijn

Utrecht
20.00 - 23.00

Deelnemers 4 / 7

Plaats:
Utrecht - Utrecht
Deelnemers:
Min. 4 - max. 7

Deelnemers 4 / 7

Leeftijd:
40 - 59 jaar
Kosten:
€ 5,00
Uitleg kosten:
koffie/thee - wijn/bier/fris - iets lekkers bij beide
 

Omschrijving

Na een driedaags seminar Dzogchen (Tibetaans Boeddhisme) vind ik het, ter afwisseling van mijn diepgangavonden, weer eens tijd worden voor een avond spiritualiteit. Graag nodig ik dan ook zes mensen, liefst een mix van mannen en vrouwen, uit om hierover te praten. Heb je een opleiding gedaan (of doe je die nu), heb je ervaring met retraites, spirituele reizen, workshops, lees je over spirituele onderwerpen, heb je spirituele ervaringen, mediteer je en/of houd je je op een andere manier bezig met spiritualiteit: wees welkom! Het wordt geen zweverige avond: beide voeten stevig op de grond, beide billen stevig op de bank (of stoel).

Ik wil niemand buitensluiten maar 'interesse in spiritualiteit', hoe mooi ook, is niet voldoende: ik wil de diepte in.
,
Na een kort voorstelrondje behandelen we een aantal onderwerpen waarin jouw ervaringen en levenslessen, en jouw pad van persoonlijke groei ook aan bod komen. Hoe kwam jij in aanraking met spiritualiteit en welke rol speelt het in jouw leven? Mensen met spirituele diepgang, die willen/durven praten én goed kunnen luisteren, met respect voor elkaar en zonder te oordelen zijn van harte welkom. Ter lering en inspiratie, mét gezelligheid.

Heb je een onderwerp, thema of vraag voor deze avond: graag!

Ik organiseer dit thuis, op loopafstand van station Vaartsche Rijn, en gratis parkeren in de straat, dus in een intiemere setting dan in een restaurant of café. Geen geloop of gepraat om ons heen. Ik zorg voor koffie/thee en wijn/bier/fris. En zet bij beide allerlei lekkers/gezonds op tafel. Bijdrage € 5 p.p.

Stel een vraag