Dit event is al begonnen/geweest.

Vliegtocht vanaf Lelystad Airport

Vliegtocht vanaf Lelystad Airport

Lelystad
15.00 - 18.00

Deelnemers 4 / 4

Plaats:
Lelystad - Flevoland
Deelnemers:
Min. 3 - max. 4

Deelnemers 4 / 4

Leeftijd:
40 - 65 jaar
Kosten:
€ 96,00
Uitleg kosten:
Dit is een aanbetaling van 80 vliegminuten x €1,20 = €96,00
 

Omschrijving

Update 9 april:
De vlucht is inmiddels volgeboekt. Zie verder note 1 onderaan deze tekst.

Bezetting:
Raymond - piloot en NMLK'er
Yvonne - passagier en NMLK'er
Gea - passagier en NMLK'er
Cécile - passagier en (nog) geen NMLK'er

Update 26 april:
Gea is helaas uitgevallen om medische reden. Wan gaat nu mee, die de eerst wachtende was.

###

Vliegtocht vanaf Lelystad Airport in een 4-persoons vliegtuig met ervaren piloot (vliegbrevet sinds 1990). Er kunnen maximaal 3 NMLK'ers mee, waaronder ik zelf. Verder gaat er nog één andere passagier mee.

De bijdrage is €1,20 per vliegminuut per persoon, is op basis van kosten delen. Reken op een totaal van ca 70 tot maximaal 90 minuten. Bestemming nog nader te bepalen, maar zal een vliegveld binnen Nederland zijn.

Onderweg prachtig uitzicht vanaf ong 500m hoogte, zodat het landschap goed te zien is. Op de bestemming hebben we een stop van een uur in het vliegveld restaurant. Daarna vliegen we weer terug.

Dit event is weersafhankelijk. Pas op de dag zelf wordt besloten of de vlucht doorgaat.

Voor nadere info, bel mij of stuur vrijblijvend een berichtje.

Hartelijke groet,

Raymond

Note 1
Zodra er een overschot aan wachtenden ontstaat, maak ik een volgend event aan. Aanmelden kan dus ook als het event al vol is.

Note 2
Vanwege ziekte of andere vervelende omstandigheden, kan er tot 24u voor aanvang geannuleerd worden. Het betaalde bedrag wordt dan terug gestort. De vlucht kan dan niet meer doorgaan, tenzij één van de wachtenden de vrijgekomen plaats overneemt. Of één van de deelnemers met een vervangende passagier komt.
  •     09 April om 22:35 Noord-Brabant
    heeft zich aangemeld.
  •     09 April om 21:26 Gelderland
    heeft zich aangemeld.
  •     09 April om 19:51 Utrecht
    heeft zich aangemeld.

Uitgelicht & Aanbevolen

Stel een vraag