Dit event is al begonnen/geweest.

Volle maan wandeling Etten-Leur (nabij Prinsenbeek)

Volle maan wandeling Etten-Leur (nabij Prinsenbeek)

Etten-Leur
19.15 - 20.30

Deelnemers 10 / 10

Plaats:
Etten-Leur - Noord-Brabant
Deelnemers:
Min. 4 - max. 10

Deelnemers 10 / 10

Leeftijd:
30 - 55 jaar
Kosten:
€ 0,00
 

Omschrijving

Volle maan wandeling door polderweggetjes, ca 5,5 km. De maan komt al vroeg op dus hij zal op deze tijd al goed verlichten (hoop ik!). Mooie wandeling. We lopen deels in stilte, om van de (bijna) volle maan en het buiten zijn te genieten, in ontspannen tempo. Ga je mee?! Het is ongeveer een uur lopen, iets langer. Het gaat over verharde wegen door de polder. Ik zal aangeven wanneer de stilte ingaat en eindigt, dat zal ongeveer een kwartier zijn. Dat kunnen we ook overleggen hoe lang.
In stilte kan je optimaal de zintuigen ervaren; wat je ziet, de wind op je gezicht, geluiden van blaadjes aan de bomen of stilte, een vogel. Of misschien komt er zomaar een antwoord of idee in je op. In stilte ontstaat er ruimte. Het gaat vooral om de wandeling en genieten van buiten zijn.

Tip als je met OV komt: Bus 119 vanaf Breda, halte Zwartenbergeweg nabij café In den Molen. Vanaf daar kan je misschien met iemand meerijden? Dat is nog een paar minuten rijden vanaf daar.

Tip: Zorg dat je zichtbaar bent. Met een klein zaklampje of reflector band voor op de openbare weg. Ik heb 1 extra knipperlampje te leen. Er is geen horeca onderweg. Bij de Turfvaart zit wel iets, bij dat haventje; ik ga zelf niet; je kan kijken of het open is voor een drankje.

Het gaat door bij droog weer, helder of bewolkt. Bij regen verzet ik het naar een andere maand: dat laat ik weten op de dag zelf, voor 16.00 uur. Afzeggen door deelnemers gelieve ook voor 16 uur op de dag zelf via afmelden button hierboven.
  •     18 October om 11:34 Noord-Brabant
    heeft zich aangemeld.
  •     16 October om 01:21 Noord-Brabant
    heeft zich aangemeld.
  •     13 October om 22:57 Noord-Brabant
    heeft zich aangemeld.
  •     11 October om 12:26 Noord-Brabant
    heeft zich aangemeld.
  •     10 October om 17:37 Noord-Brabant
    heeft zich aangemeld.
  •     09 October om 10:19 Noord-Brabant
    heeft zich aangemeld.
  •     03 October om 17:32 Noord-Brabant
    heeft zich aangemeld.
  •     03 October om 09:20 Noord-Brabant
    heeft zich aangemeld.
  •     28 September om 18:14 Zuid-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     25 September om 09:08 Zuid-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     23 September om 18:24 Noord-Brabant
    heeft zich aangemeld.
  •     23 September om 12:59 Zuid-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     21 September om 07:40 Noord-Brabant
    heeft zich aangemeld.

Uitgelicht & Aanbevolen

Stel een vraag